Zit jij met jouw project of onderneming vast? Daar wil je uit!
Laten we eens opnieuw nadenken over de procedure, de schets of het plan. Wat kan er anders, overzichtelijker of duidelijker? Wil je iets op een totaal andere manier aanpakken? Laten we er samen naar kijken.
Ik bied jouw onderneming of project frisse nieuwe energie en geef weer zin om verder te gaan. Zo ben ik goed in enthousiasmeren, maar kan ook relativeren. Ik ben niet bang om grote vragen te stellen of blokkades op te zoeken.
Ik ben benieuwd naar jouw administratieve of organisatorische uitdaging!
Mijn betaalde ervaring op dit vakgebied:
In 2012 begon ik mijn loopbaan bij een tapijtgroothandel in Engeland. Al snel was ik bij Edel Telenzo door mijn taken op een dag heen en heb mezelf gestort op het digitaliseren van de administratie opdat het bedrijf gemakkelijker internationaal informatie kon uitwisselen.
Bij P&T Charters, een reisbureau voor Tall Ships werkte ik als verantwoordelijke voor het contracteren, de contactenadministratie, de boekingen, het adverteren, sociale media, het doorvoeren van bestellingen en de logistieke werkzaamheden, maar ik was ook de telefoniste, conciërge en de schakel tussen kantoor en schip. Hier kwam ik er achter dat ik mezelf het liefste zie als een ‘manusje van alles’. Zo nu en dan spring ik nog bij, zoals voor inzicht in de financiële administratie.
Als project-aanpakker ben ik goed in organiseren, de leiding nemen, sparren en ontwikkelen. Mijn kracht als duizendpoot kwam tijdens mijn werk als organisatieversneller bij Talent voor Transitie ook erg van pas, waar ik bedrijfsprocessen begeleidde en verantwoordelijk was voor de planning en organisatie. Ik hield mij bezig met het organiseren van evenementen, trainingen en cursussen en het bijhouden van een algemene jaarplanning voor alle werknemers.
Bij Recruitment Backoffice, een onderneming van BJG-groep, was het nodig om te wisselen van medewerkerssysteem. Daarvoor heb ik HR-adviseur Annemarie Gardebroek en haar backofficeteam hierbij bijgestaan. Dit voornamelijk door een team van andere zzp’ers aan te sturen. Het overzetten van een databestand gaat nooit in één keer foutloos, daarom ben ik nog een tijd gebleven om de errors op te sporen, deze in overzichten te zetten en te herstellen. Ook heb ik het handboek hernieuwd opdat nieuwe medewerkers gemakkelijk aan de slag kunnen met het nieuwe systeem.
Voor een beginnende ondernemer vanuit de verkoop heb ik een contactensysteem opgezet. Vanuit jouw woorden maak ik een digitale omgeving om in te werken.
Mijn ervaring op dit gebied uit nevenactiviteiten:
Bijna elk jaar heb ik wel bij gedragen als vrijwilliger bij een Scouting Nederland activiteit. Scouting betekent voor mij verbinding vinden tussen culturen. Zoveel verschillende soorten mensen bij elkaar, maar allemaal met een passie om de dag voor elkaar zo leuk mogelijk te maken.
In de volgende functies ben ik actief geweest:

2019 Stagecoördinator Scout-In 2019. Verantwoordelijk voor 3 shows tijdens nationaal kamp van Scouting Nederland.
2018 Stagemanager tijdens Roverway 2018 internationaal jongeren kamp met 5 ceremonies/shows voor 4500 jongeren. Scouting Nederland.
2015-2016 Coördinator Communicatie en Marketing tijdens evenement HanzeJam 2017 in Kampen. Communicatie, marketing en PR voor en tijdens een internationaal kamp als bijdrage aan de Hanzedagen in Kampen. Scouting Nederland.
2015 Medewerker Scouting bij SAIL 2015 Organiseren en coördineren van de bijdrage van Scouting aan de opening van SAIL Amsterdam.
2013-2014 Lid Team Programma tijdens NaWaKa van Scouting Nederland. Ontwerpen, organiseren en begeleiden van een subkamp van meer dan 500 jongeren voor een internationaal zomerkamp van de waterscouting.

